מורן אייזנשטיין " אימוש ממליצה "

מורן היא מולטי טאלנט מנצח: שילוב של הופעה נחשקת עם ניסיון משחק עשיר בטלוויזיה ובבמה וכיכוב בפרסומות רדיו וטלוויזיה. ולא די בזאת, מורן היא “מורני האלופה”, כוכבת ילדים נוצצת שעורכת מסע הופעות ברחבי הארץ ומשיקה DVD חדש בשיתוף כוכב הילדים יובל המבולבל.
בשנים האחרונות נוסף לה התואר Emush . עת הפיכתה לאימא מאושרת, הקימה את האתר המצליח emush.co.il, עם עולם תוכן רחב המתמקד בזוגיות, ילדים, אמהות ולייף סטייל. לאתר נלווה דף פייסבוק עסקי המכה גלים עם כ-50,000 אוהדים שרובן אימהות.
כישורי הבמה שלה יוגשו לכם על מגש של כסף בחבילת הפרסום הרדיו ויראלית החדשה : “אימוש ממליצה” . היא תקליט תשדיר פרסומת ומכירה לרדיו, תצטלם לסרטון פרסומת ויראלי לדיגיטל ואפילו תכתוב באתר שלה כתבת תדמית עליכם, מתוך מטרה להביא את קהל המאזינים והגולשים שלנו לעסק שלכם!
את הקמפיין המשולב היא תקדם ל- 70,000 המבקרים באתר האינטרנט הנצפה והפופולארי ובדף הפייסבוק, הזוכה לשיתופים חודשיים המגיעים לכ – 2,000,000 איש בחודש!!! מטורף!!
אם זה לא ויראלי, אז מה כן?
בקיצור, מורן היא המתכון המושלם לכל עסק שרוצה לפרסם את עצמו בהצלחה יתרה. בתחום הלייף סטייל, ההורות והאימהות היא תעשה את העבודה בגדול!!!
מביני עניין בפרסום כתנובה, קופת חולים מאוחדת, ויסוצקי, האגיס ועוד מותגים מובילים בחרו בה כטאלנט מוביל עבורם בעולם הויראלי, אז מה איתכם?

קטעי וידאו

אודיו

גלריה

Scroll to Top